carlosthebodybuilder.blogg.se

Jag heter Carl är 17år, har tränat i nästan tre år och siktar på att tävla i Bodybuilding. Bloggen kommer handla om min kost,träning och utveckling.

Dagens pass, samt en grej jag lärt mig under diet

Kategori: Allmänt, Kost, Mat, Träning

Blev baksida lår, vader samt HIT cardio på gymmet fyra set sittande lårcurl fyra set raka marklyft och fyra set liggande lår curl med en hantel på situp bänken blev riktigt bra pump och kontakt i hamstrings. För vader körde jag stående vadpress, sittande vadpress och vadpress i smithmaskin fyra set tio reps på varje övning, jag körde tio reps tåhävningar (bara med kroppsvikten alltså) mellan varje set, körde helt utan vila mellan setten det brände något extremt i vaderna. Efteråt körde jag HIT cardio på crosstrainern, jag körde först 20sekunder så snabbt jag kunde på högt motstånd sedan 40sekunder i lugnt tempo på lågt motstånd, första gången jag testar detta var mycket jobbigare än jag trodde (har dock dålig kondition).
 
Jag har märkt det att nu när jag är på diet med ganska lågt kolhydrat och fett intag, äter ganska tråkig mat och är konstant hungrig har jag blivit mer kreativ med maten och kommit på grejer man kan jag för att få dietmat att smaka väldigt mycket godare. Exempel på det kommer i ett senare inlägg. 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: