carlosthebodybuilder.blogg.se

Jag heter Carl är 17år, har tränat i nästan tre år och siktar på att tävla i Bodybuilding. Bloggen kommer handla om min kost,träning och utveckling.

Bröst, axel pass och post wotkout meal

Kategori: Allmänt, Kost, Mat, Träning

Blev tyvär ingen bild från passet men blev ett rätt brs pass, riktigt bra pump och kontakt. Körde bänk ett tungt set och tre lätta set med dropset på sista (jag körde så många reps jag kunde sen sänkte vikten sen sänkte vikten igen). Sen körde jag fyra set sbe hantelpress ganska lätt blev det eftersom gymmet inte har tyngre hantlar än 32kg. Körde sedan 3set hantelflyes  2tunga set och ett lätt med dropset avslutade sedan med 2set kabelflyes. För axlar blev det hantelpress 3set 5 reps 1set 15reps och sidolyft 2tunga set samt 2 lätta set. Efter träningen blev det 250g kyckling och 65g ris. 
Kommentera inlägget här: