carlosthebodybuilder.blogg.se

Jag heter Carl är 17år, har tränat i nästan tre år och siktar på att tävla i Bodybuilding. Bloggen kommer handla om min kost,träning och utveckling.

Vilodag och nya grejer

Kategori: Allmänt

Idag är jag ledig och kört 30min morgon cardio duschat och ätit frukost. Idag blir det vilodag jag vilar vanligtvis en till två dagar i veckan från träning men kör cardio alla dagar nu under diet, kommer nog köra mer cardio senare idag. Jag har även fått in ett dipsbälte (så jag kan hänga på extra vikter när jag kör chins och dips) och ett handtag till min latsdragmaskin i mitt hemgym som jag kommer visa i ett senare inlägg. Ha en trevlig dag i det fina vädret det kommer nog fler inlägg under dagen.
 

KOMMENTARER:

  • Magnus Samuelsson säger:
    2014-05-21 | 14:55:26

    Fin miljö! Den kan nog till och med lugna en bodybuilder!

    Svar: Tack! Jag vet fin miljö och väldigt fint väder, behagligt att gå morgonpromenaderna.
    carlosthebodybuilder.blogg.se

Kommentera inlägget här: