carlosthebodybuilder.blogg.se

Jag heter Carl är 17år, har tränat i nästan tre år och siktar på att tävla i Bodybuilding. Bloggen kommer handla om min kost,träning och utveckling.

Squat until you die!

Kategori: Träning

Riktigt hårt benpass tidigare idag körde i mitt hemgym, styrkan var ju rätt dålig som vanligt så här långt in på diet men riktigt hårt och svettigt var det. Började med knäböj som vanligt och körde stegrande set blev fem set totalt (utan att räkna uppvärmningsseten), sen körde jag 5set hacksquat  då spupersettade (superset=köra två olika övningar direkt efter varandra utan vila mellan) med mer knäböj på lätta vikter(riktigt slut var jag efter det) avlsutade framsida lårmed ett sista set knäböj också. Körde även lite baksida lår, det blev 6set raka marklyft, sen körde jag 5set stående vadpress sen var det passet klart. Blev 250g kyckling och 65g ris efter som vanligt sen har jag legat och vilat.i nästan en timme.
Kommentera inlägget här: