carlosthebodybuilder.blogg.se

Jag heter Carl är 17år, har tränat i nästan tre år och siktar på att tävla i Bodybuilding. Bloggen kommer handla om min kost,träning och utveckling.

Hårdaste ryggpasset på länge!

Kategori: Träning

Blev ett riktigt bra ryggpass idag, helt slut efteråt. Så här såg ryggpasset ut.
 
Chins: set1 kv+20kg*2 set2 kv+30kg*2 set3och4 kv+10kg*failure set5 kv*failure
 
Breda latsdrag(körde inte så tungt nu efter chins) set1och2 70kg set3 80kg+dropset till 60 sen 40 sen 20 set4 50kg
 
 
T-bar row: La på en tjuga på stången för varje set upp till fyra tjugor, där körde jag två set med trippelt dropset på andra sen avslutade jag övningen med ett set på tre tjugor.
 
Hantelrodd: 2set 44kg
 
Skivstångsrodd 3set 60kg
 

KOMMENTARER:

  • Ragge säger:
    2014-05-28 | 21:27:08

    Var är du på för gym på bilderna?

    Svar: Mitt eget gym ;) har gym hemma
    carlosthebodybuilder.blogg.se

Kommentera inlägget här: