carlosthebodybuilder.blogg.se

Jag heter Carl är 17år, har tränat i nästan tre år och siktar på att tävla i Bodybuilding. Bloggen kommer handla om min kost,träning och utveckling.

Back attack!

Kategori: Träning

Körde rygg, baksida axlar och mage idag på gymmet ännu ett hyffsat bra pass. Börja passet med tre set chins gick vidare och körde skivstångsrodd där jag körde jag tungt idag, körde fyra arbetsset första setet 100kg andra 120kg tredje 100kg sen på sista settet avslutade jag med ett lätt set på 80kg. Övning tre blev det t-bar rows ett tungt set och tre lättare set. Körde sedan tre eller fyra set latsdrag med omvänt grepp och fyra set kabelrodd med v-handtag. Jag körde baksida axlar stående med hantlar sen fem. Avslutade med mage fyra set kabel crunches och fyra set hängande benlyft och en minuts sidoplankan på varje sida.  
Kommentera inlägget här: