carlosthebodybuilder.blogg.se

Jag heter Carl är 17år, har tränat i nästan tre år och siktar på att tävla i Bodybuilding. Bloggen kommer handla om min kost,träning och utveckling.

Ätardag!

Kategori: Allmänt

Vägde in på 81.0kg i morse (utan kläder efter jag pissat) har alltså gått ner 2.5kg på tvåveckor och gått ner från 95.7 som jag vägde i början av dieten. Så idag är det ätardag har ätit ca 7-8000 kalorier än så länge och blir snart mer, var bland annat i växjö och åt mongolisk Buffé på Hong Kong inklusive efterrätt och en burk Häagen-dazs glass i bilen mycket gott, och snart blir det mer.
 

KOMMENTARER:

  • Raggis säger:
    2014-05-30 | 20:43:25

    Du är riktigt jävla grym! Och fan vad sugen jag blev på glass! ;)

    Svar: Tack! Förstår det, riktigt jobbigt när folk laddar upp sånt här när man är på diet ;)
    carlosthebodybuilder.blogg.se

  • Anonym säger:
    2014-05-31 | 20:25:12

    Skulle du inte kunna lägga upp din diet? :)

    Svar: Kanske de, äter i alla fall 300g protein 60g fett 240kolhydrater (190 på vilodagar) du kan skriva till mig på facebook om du vill veta mer.
    carlosthebodybuilder.blogg.se

Kommentera inlägget här: