carlosthebodybuilder.blogg.se

Jag heter Carl är 17år, har tränat i nästan tre år och siktar på att tävla i Bodybuilding. Bloggen kommer handla om min kost,träning och utveckling.

Armpass!

Kategori: Träning

Blev ett riktigt bra armpass bra pump och kontakt i både biceps och triceps, fick även chans att testa mitt nya dipsbälte och köra lite dips med vikt. Jag började med dips och körde sju set set1 kroppsvikten set2 20kg set3 30kg set4 40kg set5 20kg set6 20kg set7 kroppsvikten, har inte kört dips på länge (och ännu längre sen jag körde med viktbälte) hade väldigt dålig balans när jag körde de fyra första seten får bli bättre nästa pass. Sedan körde jag tre set smalbänk körde väldigt lätt. Sen körde jag tre set psuhdowns och tre set sittande triceps extension över huvudet med rep i kabel. För biceps blev det fem set stångcurl set1 och 2 50kg set3 och 4 40kg set5 30kg, körde även tre set hammercurls och tre set enarms kabelcurl väldigt lätt på båda övningarna. Hade riktigt bra pump armarna var väldigt ådriga blev tyvär ingen bild eftersom jag inte hade någon fotograg (förutom i början av passet) och fick ingen bra bild själv men tro mig var riktigt bra tryck.
 

KOMMENTARER:

  • Kostdoktorn säger:
    2014-05-23 | 23:50:19

    Imponerande! Särskilt ed tanke på att du har 20 kg gubbafett!

    Svar: Hahah inga 20kg fett här inte, ska vi verkigen gå in på vemsom har det? Själv har man väl ca 10😉
    carlosthebodybuilder.blogg.se

Kommentera inlägget här: